info12Poniżej wklejam Państwu oraz wam drodzy uczniowie kilka porad jeśli macie problemy z dostępem do Edziennika.
 
W przypadku pojawienia się komunikatu o przerwie technicznej lub nieprawidlowym adresie wyczyść pełną historię przeglądania i pliki cookies z pamięci podręcznej przeglądarki internetowej (skrót klawiszowy CTRL+SHIFT+DELETE).
Rozwiązaniem może być także zmiana przeglądarki.
 
 
Nie otrzymuję powiadomień w aplikacji mobilnej Dzienniczek+.
Wyczyść pamięć podręczną urządzenia mobilnego oraz samej aplikacji Dzienniczek+.  Na Witrynie ucznia i rodzica usuń rejestrację urządzenia do aplikacji Dzienniczek+. Zarejestruj się ponownie.
W menu Ustawienia/Powiadomienia sprawdź czy zaznaczone są wszystkie pozycje dla powiadomień lub odznacz i ponownie je zaznacz.
 
Jestem zalogowany na Edzienniku ale system bardzo długo przełącza nas pomiędzy poszczególnymi modułami, narzędziami.
Najprawdopodobniej zalogowałeś się jakiś czas temu i odstawiłeś dziennik na kilka chwil, minut. Zamknij kartę z Edziennikiem - wejdź na stronę szkoły i ponownie się zaloguj. System prawdopodobnie wyłapuje nieaktywnych użytkowników i nie przydziela im pierwszeństwa w dostępie do danych w dzienniku.
Thursday the 13th. . Joomla 3.0 Template.